Tancament de l’Institut

El tancament de l’Institut, previst inicialment del 13 al 27 de març, s’ha allargat fins al final de curs.

Resten suspeses totes les classes en horari lectiu i totes les activitats de l’institut (incloses totes les estades i pràctiques en empreses), sortides i les extraescolars.

En el cas de pràctiques de FP dual, contacteu amb el vostre tutor/a i amb l’empresa.

Estigueu atents a la pàgina web de l’Institut i al vostre correu inspladelestany i de les vostres famílies per a qualsevol novetat. Consulteu-ho cada dia.

Tasques de l’alumnat .

• Tots els alumnes rebeu tasques setmanalment via telemàtica o amb dossier portat pels ajuntaments de Banyoles i Porqueres

Altres qüestions

• Proves de selectivitat: tot l’alumnat ha estat informat. Consulteu la pàgina del Canal Universitats.
  • Prova d’aptitud personal (PAP) per a l’accés als graus en Educació Infantil i en Educació Primària. Consulteu la pàgina del Canal Universitats específicament dedicada a aquesta prova.
  • Proves de llengües estrangeres
    • Amb l’EOI, en el marc del programa experimental de suport a la certificació dels coneixements de llengües estrangeres: es preveu a la tardor de 2020
    • DELF Scolaire: es preveuen per l’octubre de 2020
    • Cambridge amb Merit School: es preveu per l’octubre de 2020

La decisió del Departament d’Educació de tancar els centres educatius de Catalunya es fa en coordinació amb el Departament de Salut i en el marc del Pla d’Actuació del Procicat per emergències associades a malalties transmissibles emergents amb potencial d’alt risc i té com a finalitat evitar la propagació del coronavirus.