Tallers de consum per a l’alumnat de 4t ESO.

El passat divendres 20 d’octubre els alumnes de l’optativa d’Economia de 4t ESO vam assistir a uns tallers relacionats amb el consum, organitzats per l’Escola del Consum ( Agència Catalana del consum).

Els tallers treballats van ésser, per una banda, el que porta per tíotl “És dissabte, què fem?”,  que tractava de la presa de decisions en la gestió de l’oci, en relació amb el consum de serveis, i, per l’altra, el “Missatges o missatgers?”, una proposta didàctica que ens va conduir a parlar del paper canviant del món de la publicitat, les estratègies de la publicitat per tal de cridar l’atenció, si hi ha d’haver alguna regulació i quin paper hi tenen les persones consumidores.

Vam aprendre molt sobre qüestions que són de molta actualitat i molt presents a la vida qüotidiana!