Taller de reaccions a física i química de 3r d’ESO

Què és una reacció química? Per què algunes reaccions desprenen calor i d’altres n’absorbeixen? A través de l’observació i l’experimentació, els alumnes de 3r d’ESO han pogut deduir les respostes a aquestes i altres preguntes relacionades amb les substàncies químiques i les seves reaccions.

El taller de Reaccions ha tingut lloc al Caixa Forum de Girona i els alumnes hi han assistit el dimarts 20 de novembre ( 3rA i 3rC), el dimecres 21 de novembre (3rB i 3rD) i el dijous 22 de novembre (3rE i 3rF). En aquesta activitat, els alumnes han pogut participar de manera molt activa realitzant una sèrie de reaccions químiques, totes elles molt espectaculars, i acompanyades sempre per les explicacions de la monitora del taller.

En el mateix edifici, han pogut gaudir de la visita guiada a l’exposició de Ramon Pichot. D’Els Quatre Gats a la Maison Rose. De manera molt amena, ens hem endinsat en l’itinerari vital i artístic d’un dels noms destacats de la història de l’art català.

Per acabar de completar la sortida, han realitzat una ruta d’orientació pel barri vell de Girona.