Taller de Primers auxilis i SVB a cicles formatius

Què faries si trobessis una persona inconscient pel carrer o en un accident? Saps com hauries d’actuar? Coneixes els algoritmes de SVB i els protocols de RCP? Has practicat mai la RCP?

El passat Dijous 6 de febrer,  L’Arnau, voluntari  de la Creu Roja del Pla de l’Estany, va portar maniquins d’assaig al centre i va realitzar diversos tallers pràctics de primers auxilis amb l’alumnat de Primers auxilis del cicle de grau mitjà d’Atenció a persones en situació de dependència (APD), i de Formació i Orientació Laboral (FOL) del cicle de grau mitjà de Sistemes Microinformàtics i Xarxes (SMX).

Ens va mostrar la pauta general d’actuació davant d’una situació d’emergència: conducta PAS, com i quan demanar ajuda, com realitzar correctament la maniobra front-mentó, què és i com funciona un desfibril.lador i com fer una reanimació cardiopulmonar (RCP). A més, va donar resposta a totes aquelles preguntes que li varen fer els estudiants.

Els tallers van ser molt interessants i els alumnes van quedar molt satisfets.

Moltes gràcies a la Creu Roja del Pla de l’Estany per compartir amb nosaltres les vostres experiències i coneixements. Els i les alumnes van poder gaudir i practicar aquells coneixements teòrics que hem anat treballant a l’aula els darrers mesos.

Moltes gràcies