Suport vital bàsic a 1r, 2n i 3r d’ESO

Els alumnes de 1r-2n3r d’ESO han treballat i practicat els conceptes del suport vital bàsic dins l’assignatura d’educació física.

Amb les explicacions teòriques i la pràctica mitjançant petits grups, els alumnes han après els passos a seguir en cas de trobar-se una persona inconscient. Han practicat la posició lateral de seguretat, les compressions toràciques i han pogut veure de prop un desfibril·lador extern (DEA).

L’Institut Pla de l’Estany va iniciar el Programa suport vital bàsic als centres educatius (P-SVBe)  l’any passat, i aquest any s’ha seguit amb la formació gradual dels alumnes. El nostre Institut és un dels centres de la comarca que està desenvolupant el seu contingut de SVB a les aules a través de professors/es formats/es (monitors en SVBe).