Sortida del primer curs del CFGS d’informàtica al Mobile Week

El dia 22 de febrer, alumnes del primer curs del cicle de grau superior d’informàtica de l’Institut Pla de l’Estany (Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma) van fer una sortida per assistir a la conferència “Com podem millorar el desenvolupament del territori amb els serveis intel·ligents? Ciutats i territoris digitals” del Mobile Week a Girona. A la conferència, amb moderador, hi van participar diverses empreses de l’AENTEG (Efimatica, GNA, Playbrand) i els nostres alumnes van poder conèixer de primera mà com la tecnologia, la informàtica i el desenvolupament d’aplicacions pot millorar del desenvolupament de les ciutats i del territori. També les mateixes empreses, alguna amb exalumnes nostres treballant-hi i amb qui mantenim un conveni per a desenvolupar la FP Dual del CFGS DAM, van esmentar la dificultat de trobar treballadors amb el perfil del cicle superior d’informàtica que es desenvolupa a l’Institut Pla de l’Estany  i els van animar a continuar els estudis, ja que d’ofertes laborals no els n’hi faltaran.