Sortida del grau superior d’informàtica a NiceOne Barcelona (Barcelona Games World)

Els alumnes del Cicle de Grau Superior d’Informàtica (Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma) van assistir el dijous 28 de novembre al NiceOne Barcelona (abans Barcelona Games World). A la Fira de Barcelona-Gran Via de l’Hospitalet de Llobregat van poder veure de primera mà les darreres tecnologies i novetats de la informàtica aplicada al joc.També hi havia xerrades obertes sobre diferents tecnologies i la possibilitat de parlar amb desenvolupadors i empreses que es dediquen a aquest món, que mou tants de beneficis.

NiceOne disposa d’una àrea de 60.000 metres quadrats, 198 expositors i 320 terminals de joc. Els alumnes van poder descobrir les novetats de les principals marques i jugar a molts tipus de videojocs, realitat virtual i augmentada, també escape rooms i challenges. Hi havia disponibles prop de 400  terminals de joc.

Un grup d’alumnes va guanyar una partida d’un joc en xarxa i els van donar premi. El professors acompanyants tampoc es van quedar enrere i van fer un molt bon paper quedant en primera posició de la jornada en un joc de realitat virtual de combat on es llençaven boles de foc.

Ha estat avaluada per tots com una experiència divertida i alhora enriquidora.