Rebem el 1r premi d’Innovació educativa del Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la UdG, i el Diari de Girona en parla

Aquest curs el Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la Universitat d Girona ha convocat per primera vegada el Premi Innovació Docent Preuniversitària STEM Patronat Politècnica, que vol ser un  reconeixement a l’esforç, implicació i creativitat per al professorat de centres docents preuniversitaris i que va dirigit al professorat de centres col·laboradors de l’EPS que ha innovat en la seva tasca docent en l’àmbit de les assignatures STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques). El premi vol donar a conèixer aquelles metodologies docents diferents i innovadores que desperten vocacions tecnològiques.

En aquesta primera edició el nostre institut ha resultat guardonat pel projecte de tecnologia “imagina 3dBot Una passejada per les tecnologies renovables”. L’institut Ermessenda, de Girona, també ha rebut un guardó.

L’entrega del premi es va fer en el marc de la inauguració del curs acadèmic i dels premis Talent, i el diari de Girona se’n va fer ressò (llegiu aquí tota la notícia):

Els instituts Pla de l’Estany, de Banyoles, i Ermessenda, de Girona, han guanyat la primera edició dels premis Innovació docent del Patronat de l’Escola Politècnica Superior (EPS), que es van entregar durant la inauguració oficial del curs 2019-2020. Alhora, es van lliurar dotze premis Talent a estudiants que comencen la formació universitària enguany i que, d’aquesta manera, han aconseguit la gratuïtat de la matrícula corresponent al primer curs.

Moltes felicitats !