Ràdio Banyoles parla d’Infosolidària

Ràdio Banyoles s’ha fet ressò de la 3ª edició d’Infosolidària, el projecte del cicle d’informàtica Serveis Microinformàtics i Xarxes de l’Institut, que consisteix en recollir ordinadors vells i espatllats per reparar-los a cedir-los a Càritas.

Com assenyala Ràdio Banyoles

El projecte, que impulsen cada dos anys des del 2013 els alumnes del cicle d’informàtica de l’Ins Pla de l’Estany, va aconseguir 247 aparells a l’anterior edició, 70 dels quals es van lliurar a l’entitat amb finalitats socials.

(…) InfoSolidària té dues vessants molt clares. D’una banda, permet als alumnes adquirir competències transversals en muntatge i manteniment d’ordinadors, sistemes operatius i web, entre d’altres. També es treballen altres aspectes com la responsabilitat, el treball en grup, la iniciativa i l’actitud crítica. I, finalment, la vessant solidària, aconseguint que ordinadors obsolets o espatllats puguin tornar a ser útils per a persones de l’entorn sense suficients recursos econòmics.

Vegeu tota la notícia aquí i la presentació del projecte a la web de l’institut aquí.

infosolidaria_rb