Ràdio Banyoles parla del nostre English Day

Ràdio Banyoles ha explicat l’English Day que els nostres alumnes de 3r d’ESO han realitzat amb els de 6è de primària de les escoles L’Entorn, el Pla de l’Ametller i el Baldiri Reixach, totes elles adscrites a l’Institut, i amb la col·laboració del Servei Educatiu del Pla de l’Estany.

Ràdio Banyoles ha destacat que

L’’English day’ és una proposta del departament de Llengües Estrangeres de l’Ins Pla de l’Estany canalitzada pels alumnes de 3r d’ESO del centre. Els darrers mesos han estat preparant la jornada d’aquest dimarts, amb activitats diverses i tallers d’immersió a la llengua anglesa dissenyats expressament per a alumnes de 6è. També han fet difusió de la proposta a les diferents escoles, que han participat en un concurs per escollir una mascota per a la jornada.

Llegiu tota la notícia aquí.

Vegeu fotografies de l’acte