Ràdio Banyoles parla de l’èxit a la First Lego League de Girona

Ràdio Banyoles ha explicat la nostra participació a la First Lego League de Banyoles i ha preguntat als nostres alumnes i professors per l’experiència.

Una de les integrants de l’equip ECOPla, Xènia Capellera, ha explicat que van pensar en un projecte de ciutat buscant una nova ubicació per a la biblioteca, traslladant-la al balneari de la Puda i recuperant un espai emblemàtic en desús. Marc Darnés ha explicat que van començar a construir el robot l’agost passat, i ara tenen gairebé dos mesos per millorar-lo amb l’objectiu d’obtenir una millor puntuació a Tenerife.

El professor de tecnologia de l’Ins Pla de l’Estany, Xevi Sala, ha valorat molt positivament la participació al torneig i els premis obtinguts pels alumnes del centre. Assegura que el concurs és la culminació d’un projecte transversal d’introducció de la robòtica als alumnes d’ESO, i el premi suposa un al·licient per als alumnes.

Llegiu tota la notícia aquí.