Ràdio Banyoles parla de la participació dels nostres alumnes de 3r d’ESO al Gran Recapte

Ràdio Banyoles ha explicat que nou supermercats de Banyoles participen al Gran Recapte.

A Banyoles hi participen la majoria de supermercats de la ciutat, en els quals hi haurà voluntaris repartits en diferents torns per informar de la campanya i col·laborar en la classificació de les donacions. Un dels voluntaris i coordinador de la campanya al Pla de l’Estany, Eduard Camps, ha explicat que la majoria de voluntaris de la comarca són persones jubilades o estudiants, i ha fet una crida a incorporar persones de mitjana edat de cara a altres anys.

Ràdio Banyoles també assenyala que els nostres alumnes de 3r d’ESO hi participen com a servei comunitari i que es recullen aliments als instituts de la comarca.

Llegiu la notícia sencera aquí.