Ràdio Banyoles i Banyoles TV parlen de l’èxit de la 1a Cursa de la Dona del Pla de l’Estany, organitzada a benefici d’Oncolliga de Porqueres, amb la col·laboracio del Consell Comarcal del Pla de l’Estany, l’Ajuntament de Porqueres i dels nostres alumnes de 3r d’ESO en el marc del Servei Comunitari.

La primera edició de la Cursa de la Dona al Pla de l’Estany ha estat un èxit absolut amb la participació de 1.350 participants, gairebé tot dones. La cita, organitzada per la Fundació Oncolliga Girona, amb la col·laboració del Consell Comarcal del Pla de l’Estany i l’Ajuntament de Porqueres, ha superat totes les expectatives i ha reunit una gran xifra de participants (…)

Col·laboració de l’Ins Pla de l’Estany

En l’organització de la cita hi han col·laborat una cinquantena d’alumnes de 3r d’ESO de l’Ins Pla de l’Estany en el marc d’un projecte de servei comunitari (Ràdio Banyoles)

1.319 dones del Pla de l’Estany es van vestir de rosa per participar a la 1a edició de la Cursa de la Dona del Pla de l’Estany, organitzada per la delegació de Porqueres de la Fundació Oncolliga, que es va fer aquest diumenge al matí (…) Tots els diners recaptats, que en total van ser 13.190€, ja que cada inscripció tenia un cost de 10€, es destinaven íntegrament a la Fundació Oncolliga per ajudar el malalt de càncer i els seus familiars (Banyoles TV).

Consulta aquí les notícies completes a Banyoles TV i a Ràdio Banyoles.