Ràdio Banyoles es fa ressò de la donació de sang d’ahir al Centre Cívic de Porqueres

Ràdio Banyoles va parlar de la donació de sang al Centre Cívic de Porqueres, organitzada en col·laboració amb els alumnes del Servei Comunitari de 3r d’ESO.

Els alumnes de 3r d’ESO de l’Ins Pla de l’Estany han iniciat aquest segon trimestre un nou projecte de Servei Comunitari amb el Banc de Sang. Des del mes de gener els alumnes han participat en diverses xerrades sobre el procés de donació i la necessitat de donar sang, i han treballat el concepte de forma transversal des de diferents matèries. Des de visual i plàstica, per exemple, han estat treballant en el disseny del cartell, i a biologia han fet un tríptic informatiu.

Ràdio Banyoles també ha col·laborat en el projecte amb la difusió d’una falca publicitària.

Llegiu la notícia sencera aquí.