Proves d’anglès de Cambridge 2019-20

Termini d’inscripció: tancat

• Realització de les proves: 17 d’octubre de 2020

Els certificats que es convoquen es refereixen a l’obtenció dels següents nivells:

Per tal de dur a terme la inscripció tots els documents s’han de presentar a la Secretaria del centre juntament amb el DNI/NIE o Passaport i el resguard de pagament. El termini d’inscripció finalitza el 15 de juny. És molt important llegir tots els documents referents a la Guia de Tràmits i el Reglament per a Candidats, els trobareu més avall, abans de formalitzar la inscripció.

En el cas dels menors d’edat, ha de ser el pare/mare o tutor qui realitzi la inscripció.

Heu d’omplir els següents formularis i llegir tota la informació:

Així mateix, heu de formalitzar el pagament de les taxes en el termini indicat amb els impresos corresponents a cada examen (properament estaran disponibles els impresos):

Trobareu més informació descarregant els següents documents.

Enguany l’examen es durà a terme al nostre institut al setembre o octubre de 2020 (es poden presentar tots els alumnes de l’institut del curs 2020-21, encara que al setembre cursin els seus estudis a un altre centre o a la universitat).

Per qualsevol informació o aclariment us podeu adreçar al professorat de llengua anglesa.

Aquests exàmens van adreçats a tots els alumnes actuals del centre i als ex-alumnes que no faci més de dos anys que hagin acabat els seus estudis a l’institut. Les proves permeten acreditar acreditar el nivell d’anglès amb uns preus una mica més assequibles que si us presenteu pel vostre compte, amb la comoditat de fer-los a Banyoles mateix i a més a més amb una temàtica For Schools (o sigui, amb uns temes adequats a l’edat de l’alumnat). Aquesta iniciativa es porta a terme amb Merit School – Escola d’idiomes – i d’acord amb tots els centres de secundària de Banyoles. Aquest any les proves es realitzaran al nostre propi institut. La prova tindrà lloc el 23 de maig de 2020 al matí, si bé en funció del nombre d’alumnes algun exercici pot tenir lloc el dia abans o el 23 a la tarda.

Pensem que la promoció dels idiomes és molt important per a la formació dels joves i d’aquí els esforços que hi dedica l’institut. Si hi esteu interessats i voleu més informació us podeu posar en contacte amb qualsevol professora de llengua anglesa i també trobareu tota la informació actualitzada en aquesta mateixa web.

Us recordem que la convocatòria també està oberta al professorat i al PAS (si bé també fan els exàmens For School).