Proves d’anglès de Cambridge i EOI

Des del departament de Llengües Estrangeres els volem informar de les dues opcions de certificació oficial externa que oferim des del centre:

• Proves de certificació nivell B1 i B2 de l’EOI (Escola Oficial d’Idiomes de Catalunya)

Considerem que ambdues opcions de certificació són bones per acreditar un bon coneixement de llengua anglesa. Dins el Marc Comú Europeu de Referència, els nivells són equivalents:

Nivell MCER Certificats Cambridge
Nivell A2 Key (KET)
Nivell B1 Preliminary English Test (PET)
Nivell B2 First Certificate in English (FCE)
Nivell C1 Certificate in Advanced English (CAE)
Nivell C2 Certificate of Proficiency in English (CPE)

Enguany, els exàmens de Cambridge es realitzaran a l’Institut Josep Brugulat de Banyoles, el dissabte 26 de març de 2022. Cal haver-se inscrit prèviament descarregant els documents que hi ha a la web i fent el pagament al nostre centre entre el 12 i el 31 de gener de 2022. No s’admetran les inscripcions fora del termini establert. Els preus dels exàmens són els següents:

TARIFES:

PET: 104,00€

FCE: 194,50€

Si esteu interessats a presentar-vos  aquesta convocatòria, us adjuntem la documentació que necessitareu a continuació i que cal tornar a consergeria degudament omplerta abans del terminis establerts.

1. 2. GUIA de TRÀMITS MS
  2. 3. Carta cand pares o tutors – mandatory test day photos
  3. 4. FORM Insc Autorització MENORS d’edat (AQUEST ÉS EL DOCUMENT QUE CAL PORTAR A CONSERGERIA, JUNTAMENT AMB EL PAGAMENT )
  4. 6. Summary Regulations & Notice to candidates cat

L’ingrés s’ha de fer a la compte de l’institut ES87 2100 0351 8602 0008 3688

El professorat del centre pot aconsellar els alumnes presentar-s’hi o no, si així l’alumne ho pregunta al professor. Tant la preparació de l’examen com la decisió final de presentar-se a l’examen, rau en les famílies, en cap cas en el professorat del centre.

Per altra banda, els exàmens lliures de l’EOI es realitzaran a l’Escola Oficial d’Idiomes de Banyoles. El període per fer la reserva de plaça dins el programa experimental per a la certificació de llengües Estrangeres, és de 9 al 18 de desembre. Per fer la reserva cal comunicar-ho la professora d’anglès corresponent. En cas de voler-se presentar a la prova d’una altra llengua (francès, italià i/o alemany) també caldrà comunicar-ho a la professora d’anglès, la qual farà la reserva de plaça. El dia de l’examen serà:

Proves escrites d’anglès :

B1 i B2: 1 d’abril de 2022 a les 15.30

Les proves orals es faran amb posterioritat a les proves escrites i es comunicarà a cada aspirant el dia de la prova escrita.

TARIFES: Per les bonificacions (podeu consultar el web de l’EOI per saber si us en podeu beneficiar)

B1 75,35 €. Bonificació 37,70 €

B2 92,85 €. Bonificació 46,45 euros