Projecte d’Educació física: Creació d’un espectacle de circ

El divendres abans de Setmana Santa els alumnes de primer de Batxillerat van presentar el projecte amb el qual havien estat treballant durant el segon trimestre des de la matèria d’Educació Física.

Abans de Nadal es va introduir el projecte amb algunes classes de familiarització i presa de contacte amb els diferents objectes i aparells del circ i al final d’aquestes sessions es va fer una pluja d’idees amb les opcions i el fil conductor principal que els alumnes volien seguir. Aquest any va ser : La volta al món, en el qual els alumnes feien un viatge i a cada país feien una actuació relacionada amb aquest. Des de els plats Xinesos, passant per Amèrica Llatina, Rússia, Índia i Àfrica i també fent una “batucada” amb salts acrobàtics per Brasil.

Enhorabona, bona feina!

Vegeu moltes més fotos!