Presentació del projecte Rossinyol

Un any més ha tingut lloc a l’oficina jove de Cal Drac la presentació de la 14a edició del Projecte Rossinyol. Alumnes de la Universitat de Girona fan de mentors d’alumnes d’origen immigrant d’escoles i instituts, entre ells el nostre, perquè

en el futur, puguin també assolir la universitat, coneguin millor diferents espais culturals i de lleure de la ciutat i puguin millorar les seves competències d’expressió oral en llengua catalana. La finalitat del projecte és afavorir la seva inclusió social, cultural i lingüística i el seu desenvolupament personal i formatiu. A través d’un vincle d’amistat entre la persona mentora i mentorada i de trobades constants en el temps, aquests objectius poden esdevenir una realitat.