Preparant el servei comunitari del Gran Recapte!

El passat dilluns, 19 de novembre, els alumnes de 3r d’ESO que participaran al proper Gran Recapte van assistir a la xerrada tècnica realitzada pel Banc dels Aliments. Durant la sessió, els alumnes van poder escoltar tots els consells que caldrà tenir en compte durant la jornada de recollida d’aliments i van rebre la formació necessària per poder fer de voluntaris. Es van plantejar diferents situacions que es poden trobar durant el seu torn i es van donar pautes sobre la manera d’actuar. També se’ls va ensenyar com muntar les caixes de recollida d’aliments i el procediment per portar a terme el recompte. Aquests alumnes es distribuiran en grups que faran el servei de voluntariat en diferents torns a diferents supermercats de Banyoles.

El problema de la fam i la manca de recursos també l’hem anat treballant des de diferents àrees a partir d’activitats que els han fet reflexionar i prendre consciència del problema, i hem organitzat una recollida d’aliments al nostre Institut, entre els dies 20 i 28 de novembre. Hem pensat que seria una bona idea que cada curs portés un aliment determinat. Els aliments que us demanem són:

• alumnes 1r ESO: llet
  • alumnes 2n ESO: pasta
  • alumnes 4t ESO: conserves de peix
  • alumnes de batxillerat i de cicles: conserves de llegums
  • De totes maneres, serà benvinguda qualsevol aportació.

Aquestes activitats formen part del Servei Comunitari que estan realitzant amb el Banc dels Aliments.

Us esperem a tots el proper 30 de novembre i 1 de desembre durant el Gran Recapte!