Premiats al Llegim Ciència de la Universitat de Vic

Aquest dimecres alguns alumnes hem anat a la cerimònia de lliurament de premis del concurs Llegim Ciència, de la Universitat de Vic, en nom del nostre institut. Aquest any, hem llegit la novel.la Llampecs, de Jean Echenoz, que ens ha fet reviure la vida de l’enginyós Nikola Tesla i a la cerimònia hem pogut gaudir d’una conferència sobre la vida d’aquest fantàstic inventor de la mà del Doctor en Ciències Físiques, Joaquim Pla Brunet.

En l’acte de lliurament de premis, l’alumna Queralt Planas, de 3r d’ESO, ha obtingut el primer premi en la seva categoria, amb el seu magnífic relat que proposa un final alternatiu al llibre. I en la categoria de 4t d’ESO Jaume Camprubí ha aconseguit el 3r premi amb la descripció d’un dels invents de Tesla. En conjunt, els relats del nostre institut, han obtingut molt bones valoracions per part del jurat.

Volem donar l’enhorabona a tots els participants, especialment a la Queralt i a en Jaume!

Podeu llegir aquí el veredicte del Jurat, i els relats premiats, el de la Queralt (“Silici“) i el d’en Jaume (“Peanut“)