Picalletres 2019

Per segon any consecutiu, tornem a tenir com guanyadores la Joana Simon i la Ivet Riera.

El dia de Sant Jordi d’enguany vam celebrar la 2a edició del Picalletres que vam inaugurar a 1r d’ESO, el curs passat. Hem repetit aquest concurs, que tot l’alumnat ja coneixia, i han tornat a quedar guanyadores les mateixes estudiants que l’any passat, però s’han intercanviat els papers. Aquest Sant Jordi la guanyadora ha estat la Joana Simon de 2n C i la subcampiona, la Ivet Riera de 2n A.

La selecció es va fer a l’aula després de practicar com es lletregen diferents paraules. En total van quedar finalistes 12 alumnes: en David Casadevall, en Joel Coromines i la Ivet Riera de 2n A; l’Oriol Batxellí, la Júlia Costa i la Júlia Serramontmany de 2n B; la Cèlia Nevado i la Joana Simon de 2n C, i en Biel Costa, en Dídac Gayolà, l’Abril Marcé i la Rut Marín de 2n D. Aquests estudiants van haver de saber dir com s’escrivien determinades paraules de les diferents assignatures que estudien aquest curs, classificades per nivells.

Tornem a felicitar aquestes dues estudiants que van ser admirades pels seus companys!