Participem al Tecnorepte de l’Escola Politècnica Superior (UdG)

El dissabte 18 de maig dos equips de l’optativa de Tecnologia de 4t ESO van participar a la cinquena edició del Tecnorepte celebrada a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona. Per la nostra banda, els equips participants van ser el Kakatuas, format per en Pol Tarradas, en David Grabulosa i en Marc Grabulosa, i el YASUOm7, format per en Marc Feliu, en Blai Prat i l’Ignasi Manrique (vegeu aquí a tots els participants a la jornada).

En aquesta edició, el repte que havien de superar els equips estava inspirat en el fet que l’any 2019 és l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics. El repte tenia per títol Belluga, barreja i alimenta, i consistia en dissenyar i construir un giny que transportés dos o més productes alimentaris situats a diferents alçades fins a un punt de destinació diferent on es fes la barreja.

Al llarg del matí els equips van haver de fer una demostració pràctica del seu enginy i una presentació oral del projecte davant d’un jurat. La jornada fou molt enriquidora ja que vam poder compartir els nostres plantejaments i solucions amb la resta d’equips.

En l’acte de cloenda l’equip Kakatuas va rebre el premi a l’eficiència i l’equip YASUOm7 es va endur el premi a la complexitat.

View this post on Instagram

Alumnat de 4t d’ESO al Tecnorepte2019 a l’EPS-UdG