#obrimelsulls25N Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones

El 25 de novembre és el Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones. A l’Institut ens proposem sensibilitzar i conscienciar a tota la comunitat educativa sobre la importància de la prevenció i la detecció de les relacions abusives de parella. Per això, durant tota la setmana el timbre de l’institut ens ha marcat les entrades i sortides de classe amb melodies que ens parlen sobre la violència de gènere, i aquestes melodies han estat treballades a classe amb l’objectiu de sensibilitzar tot l’alumnat sobre aquesta problemàtica.

Hem penjat un pòster a l’entrada de l’Institut amb les cançons que hem escoltat i treballat a tutoria. Us convidem a escoltar aquestes cançons!

cartell-25n-dia-internacional-contra-la-violencia-de-gener