Màgia amb el nostre mag més proper

L’últim dia abans de les vacances de Nadal els alumnes de 3r B van poder gaudir d’un espectacle de màgia que els va oferir el seu company, Pau Coll, a l’aula de Música. Durant una estona va captivar-los a tots, perquè era impossible descobrir com feia els trucs. En alguns moments va demanar la participació de voluntaris i va ser una actuació molt entretinguda. També va ser interessant escoltar l’explicació que va fer sobre la seva experiència personal i sobre com s’ha anat formant per aconseguir saber-ne tant.

Aquesta activitat es va fer dins la matèria de Llengua Catalana, perquè s’està estudiant la literatura fantàstica. La sessió va concloure amb una activitat de lèxic preparada per la professora, on havien de relacionar fragments de novel·les de Harry Potter amb imatges representatives de lèxic del món de la fantasia treballat a classe i que estaven repartides per l’aula.