L’inici de les classes als mòduls, al Diari de Girona

La versió digital del Diari de Girona ja porta avui mateix l’inici de classes als mòduls. El diari destaca que

L’equip directiu ha decidit que siguin els estudiants més grans, els que cursen Batxillerat el curs 2016-2017, els que es traslladin al barracó perquè hauran de continuar anant a l’edifici principal per treballar al laboratori o a la sala d’informàtica i són els que coneixen millor les instal·lacions, de manera que s’hi mouen amb més facilitat que l’alumnat que s’estrena al centre.

A més:

«Com a director, hauria preferit que el 12 de setembre haguéssim estat a punt», ha admès Barnosell, tot i que ha fet una valoració bona del resultat perquè «les intal·lacions eren necessàries per acollir l’inici de curs i les hem tingut prou a temps, hi ha molta gent que ha fet un esforç important perquè fossin aquí». «Eren unes obres prou complexes i val més uns dies tard i bé», ha remarcat.

Llegiu tota la notícia aquí, i aquí actualitzada a data 5/9/2016.

modulsddg

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *