L’Eduard Nierga queda en segon lloc de la fase gironina de l’Olimpíada de Geografia de Batxillerat

El dia 9 de març els alumnes de 2n de Batxillerat de l’ Institut Pla de l’Estany de Banyoles van participar a la VI Olimpíada de Geografia, organitzada per la Universitat de Girona i la Delegació Territorial del Col·legi de Geògrafs de Catalunya. La prova constava de 50 preguntes referides al programa de continguts del temari de 2n. de Batxillerat.

Tots els nostres alumnes van obtenir uns bons resultats i l’Eduard Nierga  va guanyar el segon premi que li dóna dret a participar a l’Olimpíada de Geografia d’Espanya que es celebrarà els propers dies 13 i 14 d’abril a Tarragona.

Des d’aquí aprofitem l’avinentesa per felicitar-lo i desitjar-li molta sort en la fase estatal.