L’Eduard Nierga obté un premi Talent de l’Escola Politècnica Superior de la UdG

L’Eduard Nierga, que va acabar els seus estudis de Batxillerat al nostre institut durant el curs passat i que ja va mèreixer la Distinció de la Prova d’Accés a la Universitat que s’atorga a tots els estudiants de batxillerat de Catalunya que han obtingut en la fase general una nota superior o igual a nou punts, ha merescut ara un dels premis Talent que atorga el Patronat de l’Escola Politècnica Superior de la UdG.

Els premis volen “reconèixer i premiar els futurs estudiants de l’Escola Politècnica amb millor currículum acadèmic durant els estudis de secundària i en la prova d’accés a la Universitat”, consisteixen en “l’aportació econòmica equivalent als costos del primer any de matrícula” i se n’oferiran 12, un per cada grau vigent a la Politècnica. Els candidats “hauran de complir amb els següents requisits per a poder optar al Premi Talent: Estudiants que hagin demanat els estudis de la Politècnica com a primera opció en la convocatòria del juliol, Millor nota d’accés dins els matriculats per cadascun dels graus ordinaris, i Procedir del batxillerat o de cicles formatius”.

L’acte ha tingut lloc aquest dimecres 10 d’octubre a la tarda.