Le malade imaginaire. Théâtre en français

Dimarts 5 de març els alumnes de francès de 2n, 3r i 4t d’ESO van assistir a la representació de la comèdia de Molière “Le malade imaginaire” al Teatre Municipal de Banyoles, juntament amb alumnat dels altres instituts de la ciutat.

L’obra va anar a càrrec de la companyia BHM Producciones i és pensada per a un públic d’estudiants de llengua francesa. Dies abans els alumnes ja havien descobert l’obra tot fent diferents activitats a l’aula i això va propiciar una bona participació en el col.loqui amb els actors que es va fer un cop acabada l’obra.

La possibilitat d’interactuar amb els actors i de participar de l’obra és una bona ocasió d’aprenentatge i fer-ho amb un clàssic de Molière sempre és un plaer!