L’alumna Cristina Batchellí obté un accèssit al Fotomàtiques

L’alumna Cristina Batchellí, de 1r d’ESO, ha obtingut un accèssit a la 21a edició del Concurs de Fotografia Matemàtica de l’ABEAM  (Associació de Barcelona per a l’estudi i l’aprenentatge de les Matemàtiques). La Cristina havia guanyat, prèviament, el concurs de fotografia matemàtica del nostre institut.

L’acte de lliurament de premis es va celebrar de manera telemàtica, en directe a través d’un canal de Youtube.

Santi Vilches, coordinador del grup de fotografia matemàtica d’ABEAM i moderador de l’acte de lliurament de premis, va presentar la fotografia de la Cristina Batchellí qualificant-la de mostrar una bellesa espectacular:

“Podem reproduir el contingut matemàtic d’aquesta fotografia amb el Geogebra, generant circumferències una darrera l’altra fins a configurar la imatge de la Cristina que mostra una estètica desbordant.”

Moltes felicitats!!