La nostra USEE i les Estratègies per a una ciutat inclusiva

Fins el 28/2 encara sou a temps de poder veure a la Biblioteca de Banyoles l’exposició “Estratègies per a una ciutat inclusiva”, organitzada pel Servei d’Educació de l’Ajuntament de Banyoles i el Consell Escolar Municipal de Banyoles, amb la col·laboració dels Centres educatius i entitats socials a l’espai d’experiències L’Obrador,
Projecte Tr3s Accions, Fundació Lluís Coromina. Espai Eat Art, i la Biblioteca Comarcal del Pla de l’Estany.

Hi col.laborem amb una explicació de la nostra Unitat de suport a l’educació especial, que té com a objectius:

• Fomentar la inclusió i participació de tots els alumnes a l’aula i les activitats del centre.
  • Afavorir l’aprenentatge de tots alumnes, potenciant les capacitats, habilitats i autonomia de cadascun per incorporar-se a la vida quotidiana i al món laboral.
  • Donar suport a l’alumnat i col·laborar amb el professorat a les aules.
  • Adaptar el currículum i les activitats a les necessitats dels alumnes conjuntament amb el professor de matèria.
  • Facilitar la participació de tots els alumnes a l’aula .
  • Potenciar la possibilitats que a quart els alumnes puguin participar en unes pràctiques laborals en empresa, si cal amb col·laboració amb entitats o fundacions externes.