La Ivet RieraTurón, de 2n A, entre les millors de la 42a edició del Premi Relat breu de Catalunya, que organitza anualment la Coca-Cola

La companyia Coca-Cola ha patrocinat un any més el Premi Relat breu de Catalunya, que ja ha assolit la 42a edició, i per tercer any consecutiu una alumna nostra va ser seleccionada entre les millors de tot Catalunya.

1.868 alumnes de diferents territoris de Catalunya es van concentrar en diferents seus el dissabte 16 de març i, a partir de la frase d’en Joan Brossa: “Tinc la riquesa de no voler ser ric”, van escriure el seu relat. 54 van ser seleccionats i el dissabte 25 de maig es va fer l’acte de reconeixement d’aquests aprenents d’escriptors.

Aquests relats van ser classificats en tres categories, amb 18 relats a cadascuna,  i el text de la Ivet Riera va quedar situat a la 1a categoria, o sigui, entre els relats guanyadors. A la segona categoria s’hi situaven els que van quedar en segon lloc, i a la tercera categoria, els que van quedar en tercer lloc.

Els alumnes classificats en aquesta 1a categoria van assistir el 19 de juny a la fase final i al lliurament de trofeus commemoratius al Departament d’Educació de Barcelona, on es va donar a conèixer quin era l’ordre del text d’aquesta categoria. Felicitem la Ivet per haver quedat classificada entre els 18 millors textos, a la 1a categoria, on finalment va quedar situada a la 11a posició. Tots els 18 textos d’aquesta categoria van ser llegits per diferents escriptors en llengua catalana i es publicaran en un llibret el curs vinent. Si us voleu llegir el seu text, el trobareu al bloc de la biblioteca de l’institut a l’apartat “Concursos i premis literaris”.

La Ivet el 19 de juny:

La Ivet a Port Aventura el 25 de maig