HA COMENÇAT UNA NOVA EDICIÓ DEL PROJECTE ROSSINYOL

El divendres dia 20 es va fer la presentació oficial de les parelles d’enguany i aquest cap de setmana passat van començar les activitats del projecte Rossinyol. Aquest projecte de mentoria inclusiva es proposa establir una xarxa de col·laboració entre estudiants de la UdG (amb el rol de mentors) i alumnes d’origen estranger dels centres de Banyoles i Porqueres amb la finalitat d’afavorir la integració social, cultural i lingüística i el desenvolupament personal i formatiu. Hi col.laboren l’Ajuntament de Banyoles, la Universitat de Girona i el Departament d’Ensenyament.

Aquest any els alumnes del nostre centre que participen en el Projecte Rossinyol són en Carlos Regalado (1rD), en Ruben Kiss (3rD) i la NiKolle Juárez (4tB).

Podeu trobar més informació a  https://rossinyol2010.wordpress.com/.

rossinyol

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *