Gimcana de la Setmana de la Ciència

Aquest curs la Setmana de la Ciència està centrada en el tema de la Nanociència. La gimcana d’aquest curs constarà, doncs, d’una sèrie de preguntes relacionades amb aquest tema.

Si voleu participar a la Gimcana de la Setmana de la Ciència, consulteu les bases que llegireu més avall, responeu les preguntes que trobareu en aquest link i ompliu el qüestionari online que trobareu clicant aquí.

Termini: divendres 23 de novembre de 2018.

Compte, que les respostes no es guarden!

Bases de la gimcana

1. La participació a la gimcana és individual.
  2. Podeu participar tots els i les alumnes d’ESO del centre.
  3. Les preguntes de la gimcana estan exposades a la primera planta de l’institut i en el link abans citat.
  4. Trobareu el qüestionari de participació en aquesta mateixa pàgina web de l’Institut.
  5. Heu de respondre el màxim nombre de preguntes possible.
  6. Les solucions s’han de lliurar a través del formulari on-line abans del divendres 23 de novembre. Si algú té dificultats en fer-ho per ordinador, pot entregar les solucions en format paper al professorat de ciències.
  7. El/la guanyador/a serà qui repongui correctament un nombre més elevat de preguntes. En cas d’empat, el/la guanyador/a es decidirà per sorteig.
  8. Es lliuraran dos premis, un per a l’alumnat de 1r i 2n d’ESO i un altre per a l’alumnat de 3r i 4t d’ESO.
  9. El premi consisteix en un obsequi.

Us animem a tots a participar-hi !!!

Departament de Ciències Experimentals
Institut Pla de l’Estany