Formem part del projecte STEAMCat i Ràdio Banyoles ho explica

Com ja us vam explicar, el nostre Institut ha estat acceptat al programa d’innovació STEAMCat que aquest any ha implementat el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya. Som l’únic institut de tota la demarcació de Girona que ha estat acceptat en aquest programa i compartim joia amb l’Escola Camins, que també formarà part del programa.

Ràdio Banyoles ha explicat que

Un total de 50 centres educatius catalans, entre ells l’escola Camins i l’Institut Pla de l’Estany de Banyoles, s’han incorporat al Programa d’innovació pedagògica STEAMCat per fomentar l’interès de l’alumnat de primària i secundària en les ciències, la tecnologia i les matemàtiques. El programa, que va crear el Departament d’Ensenyament el passat mes de juliol, també pretén fomentar la creativitat mitjançant l’art i el disseny per incrementar la presència de dones i d’alumnat socialment desfavorit en els estudis i professions cientificotecnològiques.

Llegiu tota la notícia