Formem part de la Biblio(r)evolució

El nostre Institut ha estat un dels 30 seleccionats entre 145 propostes per a format part del projecte Biblio(R)evolució de la Fundació Jaume Bofill.

La Biblio(r)evolució vol aconseguir que els centres participants col·laborin en “definir i cocrear usos innovadors que integrin la biblioteca escolar com un agent que respon als reptes actuals de l’educació” i també i “d’una forma molt especial, en incitar a la comunitat educativa a participar d’un debat ric sobre el paper clau de la biblioteca escolar en tant que agent de transformació educativa. Un debat que ens agradaria que perduri en el temps, més enllà de la pròpia Crida”.

La Fundacio Jaume Bofill va proposar cinc possibles eixos d’intervenció i el nostre projecte es basa en repensar la biblioteca escolar com “un agent d’impuls i participació activa a la cultura digital”. Us tindrem informats!

Pots consultar la pàgina web del programa clicant aquí.