Èxit del Gran Recapte a la comarca del Pla de l’Estany – Les fotos dels nostres alumnes

El Gran Recapte ha recollit 23.475 kg. d’aliments a tota la comarca del Pla de l’Estany, que aniran destinats al Centre de Distribució dels Aliments del Pla de l’Estany i a la Fundació Banc dels Aliments de Girona. Entre els voluntaris que han col·laborat amb la seva recollida hi ha els nostres alumnes de 3r d’ESO que hi han fet el Servei Comunitari.

Podeu veure aquí les fotos del dia amb els nostres alumnes.

També podeu consultar:

El Gran Recapte al Pla de l’Estany va ser possible gràcies a les 186 persones voluntàries que es van repartir en les diferents tasques als supermercats, al magatzem de Banyoles i fent coordinació. Per primera vegada, a més, entre els voluntaris hi havia una quarantena de nois i noies de 3r d’ESO de l’Ins Pla de l’Estany realitzant un projecte de servei comunitari. El voluntariat de la comarca ha estat gestionat des del Punt del Voluntariat del Pla de l’Estany, que forma part de l’Àrea de Benestar Social del Consell Comarcal. Els organitzadors també destaquen la col·laboració, com en les anteriors edicions, de l’empresa Transports Banyoles, que s’ha ocupat del transport dels aliments fins al Centre de Distribució del Pla de l’Estany.

recapte