Èxit de la 1a Cursa de la Dona

El passat diumenge, dia 5 de maig, es va celebrar la primera cursa de la dona del Pla de l’Estany, l’organització de la qual va comptar amb els nostres alumnes de 3r D’ESO en el marc del Servei comunitari, ajudant la planificació i en la mateixa cursa, uns preparant les bosses que posteriorment serien entregades a les voluntàries de la cursa, altres ballant zumba, altres com a guies de la cursa…

Aquesta cursa va ser organitzada per l’Oncolliga, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Porqueres i del Consell Comarcal del Pla de l’Estany, va ser totalment solidària, i varen participar-hi  1325 dones, que totes duien una samarreta creada i dissenyada per l’alumna de 3r d’ESO Mikaela Domínguez

La distància de la cursa eren d’uns 5 km de llargada. Els nostres alumnes també van col·laborar en el seu guiatge situant-se en alguns punts per indicar a les participants cap a on havien de girar i continuar. A part d’això, en un punt de la cursa, hi havia una zona dedicada única i exclusivament per al zumba, en el qual una monitora, i voluntaris de 3r d’ESO, ballaven amb la intenció d’animar a les protagonistes.

Els alumnes de 3r D’ESO, com ja hem mencionat anteriorment, van participar en la preparació de bosses. Aquesta activitat va tenir lloc el dijous a la tarda, en el Pavelló de Porqueres. Van preparar el contingut de les bosses, en les quals s’havien de posar alguns obsequis i la samarreta de la cursa.

La cursa va ser tot un èxit i volem agrair la participació de tothom i l’oportunitat que ens han donat de poder-hi col.laborar.  Esperem que els alumnes que aquest any fan 2n d’ESO siguin, l’any que ve, tant participatius com els d’enguany!