Estada dels alumnes de biologia de 1r i 2n de batxillerat a Barruera

Els alumnes de Biologia de 1r i 2n de Batxillerat han fet una estada pedagògica de tres dies al Camp d’Aprenentatge de la Vall de Boí, un Servei Didàctic de Suport a la Docència del Departament d’Ensenyament que ofereix estades pedagògiques curriculars a la Vall de Boí on estan aprenent molt tot investigant. Durant aquests dies han fet moltes activitats, totes relacionades amb el treball de camp.

Algunes d’aquestes activitats han consistit en estudiar un ecosistema forestal de pi roig (biomassa, producció, bosc caducifoli) i la hidrobiologia (característiques físico-químiques, comunitats, cabals,) del riu La Noguera de Tor. L´últim dia vàrem fer un itinerari didàctic pel Parc Nacional d’Aigüestortes on ens varen explicar com s’havia format aquest indret i com havia sigut modificat pels efectes de la glaciació alpina.

Comentar també que vàrem aprofitar una estoneta que ens quedava per visitar algunes esglésies romàniques de la Vall de Boí com Sant Climent i Santa Maria de Taüll i Sant Feliu de Barruera, declarades Patrimoni de la Humanitat per la UNESCO.

Varen ser tres dies de treball intens però molt ben aprofitats.

Aquí podeu veure diverses fotografies.