Emprenedoria: visita dels alumnes a l’INNY i al Parc Científic i Tecnològic de la UdG (Girona)

Els alumnes d’emprenedoria van visitar l’INNY  i el Parc Científic i Tecnològic de la UdG (Girona) i ens ho expliquen així:

emprenadoria_nov02El passat 3 de novembre els alumnes de 3r i 4t d’emprenedoria vam anar al Palau de Congressos de Girona a compartir experiències d’emprenedors joves. S’anomena esdeveniment INNY. Aquest any eren dues noies i dos nois, l’Alba, la Carla, en Santi i en Pau, que ens van explicar el seu projecte de vida. Les dues noies van tenir una adolescència difícil; una va patir un  trastorn alimentari i l’altra li feien buit escolar. Van poder superar-ho i ara han iniciat un projecte professional d’assessorament  a persones que es troben en la mateixa situació.

En Santi és un noi sense estudis que practica esports de risc. Arran d’aquesta afició va dissenyar un nou model de  casc que ha anomenat “yaya” que protegeix millor als patinadors. En canvi en Pau és un noi que practica l’hoquei des de ben petit i que entrena un equip d’hoquei adaptat per a nois i noies amb discapacitat. Va acceptar el repte pensant que feia una tasca social i ara s’adona que és ell qui aprèn i rep molt d’aquests nois. Per acabar l’acte vam poder parlar i conversar en persona directament amb els ponents.

emprenadoria_nov01Vam aprofitar l’anada a Girona per conèixer el Parc Científic i Tecnològic de la UdG. La cooperativa Som Energia ens va presentar el seu projecte. Som Energia és una cooperativa de consum d’energia verda sense ànim de lucre. La seva activitat es centra en la comercialització i la producció d’energia d’origen renovable. En pocs anys ja són més de 22.000 socis.

emprenadoria_nov03

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *