Els alumnes del CFGM d’APD visiten la Clínica Salus Infirmorum

El passat divendres, 18 de gener de 2019, els alumnes del primer curs del CFGM d’Atenció a les Persones en Situació de Dependència varen visitar la zona on es processa tot el material, els equips i instrumental utilitzat en els quiròfans de la Clínica Salus de Banyoles.

La Clínica Salus ja fa més de 50 anys que ofereix els seus serveis sanitaris a Banyoles i comarca i disposa de tres quiròfans especialitzats en cirurgia general, traumatologia i cirurgia ortopèdica, cirurgia vascular i angiologia, oftalmologia, otorrinolaringologia i cirurgia plàstica i reparadora.

Després d’haver treballat a l’aula els aspectes més teòrics del Nucli formatiu de  Rentat, Desinfecció i Esterilització del material i dels equips sanitaris (dins del mòdul professional d’Atenció Higiènica), es va organitzar la sortida per poder veure i viure en primera persona com realment realitzen aquests processos en una clínica.

Des d’aquí agraïm molt l’atenció rebuda per part del personal de la Clínica Salus.