Els alumnes de segon d’APD visiten les instal.lacions d’una empresa de teleassistència a Girona

El passat dilluns 25 de març, amb els alumnes de segon d’APD, vam visitar les instal.lacions de Tunstall-Televida a Girona.

Tunstall-Televida és l’empresa adjudicatària del servei de Teleassistència de l’Ajuntament i de la Diputació de Girona i disposa d’un centre d’atenció a la mateixa ciutat de Girona.

En Carles ens va explicar detalladament diferents aspectes de la Teleassistència, com quins són els dispositius que s’utilitzen, què és la teleassistència avançada, quins protocols segueixen, com s’organitzen les Unitats mòbils… i va contestar a totes aquelles preguntes que els alumnes li van fer. Al finalitzar, varem poder practicar i veure què passa quan es pren el botonet d’un servei de Teleassistència, quan tarden a respondre? quines preguntes et fan…

Amb aquesta sortida vam poder veure in situ en què consisteix la feina d’una operadora de teleassistència, una de les possibles sortides professionals del cicle de grau mig i complementar aquells continguts treballats al llarg del curs al Mòdul Professional de Teleassistència.

Moltes gràcies a  l’equip de Tunstall-Televida Girona per la seva atenció.