Els alumnes de 4t d’ESO visiten la clínica Salus

Els alumnes de 4t  hem visitat la Clínica Salus. Ens han ensenyat les instal·lacions, el seu funcionament i hem tingut l’oportunitat d’escoltar la realitat de professionals que treballen a la clínica.

Ens han explicat com accedir a les seves professions, quins estudis s’han de realitzar, quines tasques desenvolupen i quines altres opcions laborals et proporcionen aquests estudis.

Les professions que ens han explicat han estat: Fisioteràpia, Teràpia Ocupacional, Auxliari d’infermeria, Medicina, Farmàcia i Infermeria. A més hem tingut l’oportunitat de conèixer alumnes en pràctiques d’algunes d’aquestes professions, que ens han explicat la seva vivència acadèmica actual i com van accedir als estudis que realitzen.

Ha estat una sortida de tutoria amb l’objectiu que els alumnes coneguin el màxim de professions possibles i així poder escollir millor la seva opció acadèmica i professional quan finalitzin 4t d’ESO. Donem gràcies a les professionals de la Clínica i especialment a la Montse Trias, directora d’infermeres, per l’excel·lent coordinació de la sortida.

Aquesta visita l’hem pogut realitzar gràcies a la Guia de Recursos Educatius Municipals de l’Ajuntament de Banyoles, organitzat pel Servei d’Educació de l’Ajuntament.

img_20170301_124222-1
img-20170302-wa0001