Els alumnes de 3r d’ESO, al Caixa Fòrum de Girona i a una ruta per conèixer l’obra de Rafael Masó

Aquesta passada setmana, els alumnes de 3r d’ESO, hem assistit al Taller de Reaccions Químiques al CaixaForum de Girona. El  dilluns 16 de gener amb els grups 3rA i 3rC, i el dimarts 17 de gener amb 3r B i 3rD, hem pogut gaudir de tota una sèrie d’experiments que ens han ajudat a comprendre millor el món de les reaccions químiques. Hem distingit un element d’un compost, hem provocat reaccions exotèrmiques i endotèrmiques, hem realitzat una reacció àcid-base … Al mateix CaixaFòrum, hem visitat la magnífica exposició fotogràfica de Sebastiao Salgado , per conèixer millor la seva vida, les seves inquietuds i poder observar indrets del nostre planeta que encara són verges. Per acabar i de camí cap a l’autocar, hem seguit un itinerari per observar i fotografiar diferents edificis de l’arquitecte Rafael Masó.

Vegeu més fotos

reaccionsquimiques