Els alumnes de 2n d’ESO visiten la Girona medieval

El passat dimecres 21 de desembre els alumnes de 2n d’ESO vam anar a visitar Girona Medieval. Vam iniciar el recorregut al carrer de la Força, on una guia ens va explicar la formació de la ciutat medieval a partir de la ciutat romana, ja preexistent. Vam continuar l’itinerari per la plaça de l’Oli, el carrer de Ciutadans, la plaça del Vi, la Rambla, el pont de les Ferreries Velles, la plaça de sant Agustí, el carrer Santa Clara, la plaça Catalunya i vam acabar a la plaça del Mercat.

Al llarg de tot el recorregut, els guies ens van explicar com eren els carrers medievals, perquè molts tenien noms d’antics oficis, de convents… Després vam anar a la muralla, la vam recórrer tota i vam poder gaudir de les magnifiques vistes de Girona. La sortida va estar molt bé, ja que ara tots ens podem imaginar com es vivia en una ciutat medieval.

Roc Callís 2n d’ESO
 girona_medieval