El projecte Infosolidària a “Girona en directe”

Girona en directe‘ és un magazine fet per les 7 televisions locals de la demarcació de Girona, entre elles Banyoles TV i Girona TV. Cada tarda, de 18h a 19h, pren el pols a l’actualitat de les comarques gironines i és accessible des de les televisions locals i al canal 159 de Movistar plus.

En aquest programa han entrevistat l’Àngel Garriga, cap del departament d’informàtica, i a alumnes del CFGM Sistemes Microinformàtics i Xarxes que participen en el projecte d’Infosolidària. Encara sou a temps de participar-hi perquè la recollida d’ordinadors vells i espatllats d’InfoSolidària2017 es farà els mesos de gener, febrer i març de 2017 a l’Institut i en altres punts de recollida.

#InfoSolidària2017 és un projecte biennal del Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’informàtica de l’Institut Pla de l’Estany de Banyoles – Serveis Microinformàtics i Xarxes que recull ordinadors vells i espatllats per a la seva reparació i entrega a Càritas Diocesana de Girona per fer front a les necessitats de reforç escolar, pisos socials… de les 52 Càritas del Bisbat de Girona.