El Diari de Girona també es fa ressò del nostre text “El macrocentre inexistent”

En la seva edició d’avui, el Diari de Girona també es fa ressò de la nostra pàgina web i del text que hem publicat sobre el futur creixement del nostre centre. Diu en concret que “el creixement de l’institut Pla de l’Estany de Banyoles (…) ha fet témer a un sector de mares i pares d’alumnes de Primària que s’acabi convertint en un macrocentre, amb unes dimensions excessives per garantir la qualitat educativa dels seus fills”. Després de parlar amb el director, el diari assenyala que

des de l’institut Pla de l’Estany consideren que la vinculació d’«un centre mitjà-gran a manca de qualitat és absolutament errònia» i defensen que les seves dimensions «permetran oferir un servei de qualitat», amb més oferta d’assignatures de modalitat de Batxillerat o d’optatives específiques a quart curs d’ESO (…) El director de l’institut Pla de l’Estany, Genís Barnosell, va remarcar que «el nostre centre no creixerà tant» i que ho farà progressivament, per assumir l’augment d’alumnat de Secundària que es registra a Catalunya. També va defensar que «oferir un centre mitjà-gran permet oferir serveis que d’altres no tenen, com un Batxillerat humanístic en condicions». Barnosell va posar èmfasi en la qualitat de l’atenció individualitzada que el seu centre ofereix als estudiants, així com també en l’organització de les tutories o en el desdoblament de grups de suport a primer curs d’ESO.

Podeu llegir l’article complet del diari aquí.

Podeu llegir el text “El macrocentre inexistent” aquí.

NOTA: a l’edició en paper, on el diari diu “[Barnosell] també va defensar que «oferir un centre mitjà-gran permet oferir serveis que d’altres no tenen, com un Batxillerat artístic en condicions», en realitat ha de dir “Batxillerat humanístic en condicions” tal i com es llegeix a l’edició digital.

diaridegirona