El Diari de Girona explica que Oncolliga organitza a Porqueres la primera Cursa de la Dona del Pla de l’Estany

El Diari de Girona també es fa ressò de la primera Cursa de la Dona que organtiza Oncolliga Porqueres i de la col·laboració dels nostres alumnes de 3r d’ESO en el marc del servei comunitari:

Porqueres serà el 5 de maig la seu de la primera Cursa de la Dona del Pla de l’Estany, organitzada per la delegació local de la Fundació Oncolliga Girona per recollir fons per ajudar els malalts de càncer i els seus familiars. L’esdeveniment compta amb el suport de l’Ajuntament de Porqueres, el Consell Comarcal i amb la col·laboració dels alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Pla de l’Estany de Banyoles, que hi participen dins del programa de serveis comunitaris que fan al llarg del curs. Els estudiants han treballat en el disseny de la samarreta i el cartell promocional, així com en la difusió de la cursa pels diferents pobles de la comarca.

Podeu llegir tota la notícia aquí.