Demà divendres, 24 de gener, classe normal

DEMÀ DIVENDRES HI HAURÀ CLASSE NORMAL I EL TRANSPORT ESCOLAR FUNCIONARÀ AMB NORMALITAT.

Atesa l’evolució del temps i d’acord amb les recomanacions dels Serveis Territorials d’Educació, l’alcalde de Banyoles, sr. Miquel Noguer, ha aixecat la suspensió de classes que regia des del dimarts.
Demà divendres, per tant, l’institut i els altres centres educatius de Banyoles farem classe amb normalitat i el transport escolar farà les seves rutes i horaris habituals.
Només dir-vos que és possible que el pati de mòduls tingui encara molta aigua i que tot l’alumnat hagi d’entrar per la porta principal.
Des d’aquí volem agrair la col.laboració de totes les famílies, alumnat, docents i personal d’administració i serveis del centre, i les mesures de prudència preses per l’Ajuntament de Banyoles, el Consell Comarcal i els Serveis Territorials d’Educació a Girona.
El temporal ha produït alguns desperfectes al centre que no impediran el normal desenvolupament de les classes i que han estat comunicats als Serveis Territorials per a la seva resolució.
Moltes gràcies a tothom.