Debutem a la First Lego League amb premi!

Un equip d’alumnes de 3r d’ESO de l’optativa de robòtica ha participat aquest passat cap de setmana a la First Lego League que s’ha celebrat a l’Escola Politècnica Superior de la Universitat de Girona, en el torn de matí. La competició repartia premis en diversos aspectes de la jornada, entre els quals hi havia el disseny i comportament de robots, el projecte científic o els valors que exemplificava l’equip. L’institut hi participava per primera vegada.

El nostre equip es deia “Els espacials” i els seu projecte científic, que proposava un mecanisme molt original i biològic per obtenir oxigen a l’espai, ha estat seleccionat per participar a la selecció de projectes científics a nivell estatal que decidirà els quatre que participin a la competició internacional, al Global Innovation Award.

La participació a la First Lego League forma part de l’ampli projecte de robòtica i ciència que portem a terme en el marc de projectes de l’Ajuntament de Banyoles (Robòtica Banyoles) i el departament d’Educació (Impulsem la robòtica. Tecnologies creatives a l’aula i programa STEAMCat).

Aviat publicarem fotografies de l’acte!