Culmina el projecte de robòtica d’aquest curs 2016-17 en un acte a la Plaça Major de Banyoles

El passat divendres 16 de juny va culminar el projecte de robòtica d’aquest curs en un acte a la Plaça Major de Banyoles, que ha estat àmpliament recollit als mitjans de comunicació.

El Punt Avui ha destacat que

Professors i alumnes van fer demostracions dels seus ginys, planificats i construïts a les classes de tecnologia i informàtica de segon i tercer d’ESO. Aquesta exhibició, que ha estat el tercer any que s’ha fet, forma part del programa Robòtica Banyoles, impulsat per l’Ajuntament i els centres d’ensenyament per fomentar aquesta disciplina.

Ràdio Banyoles, per la seva banda, ha escrit que

Aquest divendres s’ha celebrat la cloenda del projecte Robòtica Banyoles. Alumnes de secundària que han format part d’aquesta iniciativa han exhibit els seus robots i enginys a la Plaça Major. Seguidament com l’any passat s’han establert 5 espais on els alumnes han fet tallers amb experts sobre temes més concrets de robòtica, un d’aquests en anglès. Com a novetat d’aquest any el projecte s’ha ampliat a escoles de primària amb petits tastets de robòtica i també s’han inclòs els alumnes del cicle formatiu d’Informàtica que es fa a l’INS Pla de l’Estany. Així ho ha explicat la regidora d’Educació, Ester Busquets.

Finalment, Banyoles televisió ha destacat que al llarg de la jornada

els joves han creat robots des de pràcticament zero i aquest matí han pogut intercanviar experiències amb altres alumnes i mostrar les habilitats de les seves creacions, com fer curses, resseguir línies o buscar un tresor. Segons  ha explicat la regidora d’Educació de l’Ajuntament de Banyoles, Ester Busquets, es tracta que a la llarga, la robòtica s’apliqui a més etapes educatives.

Imatge de Banyoles TV amb alumnes del nostre institut:

robotica