Crèdit de síntesi de 3r d’ESO

Els alumnes de 3r d’ESO fan el crèdit de síntesi Salut i Esport, aquest curs dins la matèria de Projectes. El crèdit té com a principal objectiu promoure els hàbits de vida saludables. En aquest sentit, els alumnes tindran l’oportunitat de conèixer els Parcs de Salut i la marxa nòrdica, de la mà del Consell Esportiu. Aquest passat dijous, el grup de 3rB ja va poder iniciar-se en la marxa nòrdica, conèixer la tècnica correcta per caminar i els beneficis que aquesta comporta. A la mateixa sessió, els alumnes van realitzar exercicis d’entrenament funcional al voltant del parc de Salut de Can Sisó. Volem agrair al Consell Esportiu la seva tasca de foment de l’activitat física i la salut, i la dedicació cap als nostres alumnes.